hallo - Reisverslag uit Eugene, Verenigde Staten van Jelle Barkema - WaarBenJij.nu hallo - Reisverslag uit Eugene, Verenigde Staten van Jelle Barkema - WaarBenJij.nu

hallo

Door: Le Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

25 September 2009 | Verenigde Staten, Eugene

Hallo iedereen,

Maar weer eens een berichtje... ik zit hier nu buiten het LLC building (Living & Learning Center) met een sandwich en een watertje, uit te rusten van gisteravond. Gisteren kwamen alle Amerikanen aan op campus, een gekkenhuis dus. Ik weet dat het cliché klinkt maar die Amerikanen nemen dus echt alles mee. Een vader van een meisje moest 7 keer (7 keer!) op en neer lopen om de kamer van zijn docher te vullen! (met o.a. LCD TV, koelkast, Surround System enz. enz.) Mijn roommate is daarentegen nog niet aangekomen en ik heb werkelijk geen idee waar hij uithangt...Maar goed gisteravond was de eerste 'dance' met de Amerikanen erbij, ik kan niet zeggen dat het echt geweldig was maar ik had wel ff lol. Daarna ben ik met Joe, Carl en Mike naar mn eerste frat party gegaan! Een hele happening. Net buiten de campus is een enorm huis waar een zo'n 25 gasten wonen en partyen. En ja inderdaad, je krijgt zo'n grote rode beker om je drankjes in te doen. Het was echt f*****g vet en ik moet zeggen dat het Amerikaanse vrouwelijk geslacht zeker om aan te zien is...Uiteraard werd er ook bijzonder enthousiast gereageerd op het feit dat ik uit 'Amsterdam' kom, helaas zijn vragen zoals "How many times do you smoke weed a week?" hierbij ook onvermijdelijk. Wat betreft school, ik heb Frans laten vallen omdat ik een andere 'mandatory course' moest doen en anders had ik te veel credits en moest ik bijbetalen... Wat ik wel heb vernomen is dat mijn beurs voor vier jaar geldig is en dat ie - mocht ik goed presteren- kan verdubbelen de komende jaren...Dat is in ieder geval iets om over na te denken...Nou ik ga met Joe naar de Health Center want ze delen blijkbaar gratis pakketten enz. uit. Check de foto's die ik bij mn vorige verslag heb geplaatst!


GR>

Jelle

  • 25 September 2009 - 19:37

    Sanne:

    Hee Jelle!
    Heel leuk al die stukjes die je plaatst en ik heb me aangemeld voor de 'blijf op de hoogte via de e-mail' dus ik volg je avontuur!

  • 25 September 2009 - 19:38

    Sanne V V:

    Hee Jelle!
    Heel leuk al die stukjes die je plaatst en ik heb me aangemeld voor de 'blijf op de hoogte via de e-mail' dus ik volg je avontuur!

  • 26 September 2009 - 05:59

    Anne:

    WAT?! FRANS LATEN VALLEN!? Ben je helemaal besodemieterd....! Dat valt me dan weer van je tegen... Maar goed, je moet keuzes maken in het leven. Ik ben blij dat je het naar je zin hebt!:) Ik hoop dat je nog af en toe denkt aan het inmiddels koude-wordende Nederland. De pepernoten en chocoladeletters liggen al in de winkels. Lieve schat, geniet ervan en neem maar een leuke Amerikaanse deern mee naar huis;) Liefs!

  • 28 September 2009 - 14:25

    Joske:

    Jelle, wat ontzettend leuk dat je er achter bent gekomen dat je op Amerikaanse Barbies valt!;) Die feesten klinken heftig, is het net zoals in de film? Heb je nou eigenlijk al colleges gehad? En hoe ziet jouw kamer eruit? En Tja, Amsterdam is toch net Tilburg. ........................................................................................................................................ Maar goed, kalm an! Ik lees je updates met veel fun!

    XXX

  • 28 September 2009 - 16:19

    Janita:

    heey grote neef,
    hartstikke leuk om je verhalen te lezen!! Zo te horen begint het al een beetje te wennen..:-)
    ....en vallen zij ook voor je bruine ogen??

    veel plezier, kersverse amsterdammer...

  • 01 Oktober 2009 - 09:46

    Dad:


    Ha Jelle, leuk je nieuwe kamer even te zien op Skype gisteravond!... Nu de roommate nog!... Veel plezier op je frat party vanavond...

    Hartelijke groet van 2000km East (Ann Arbor, Michigan)...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Eugene

Jelle's Journey of Self Discovery

Recente Reisverslagen:

27 April 2010

Lang geleden

07 Maart 2010

Ach

04 Februari 2010

Same old, same old

13 Januari 2010

whatup!?

23 December 2009

Weer wat verder
Jelle

Eigenwijze, excentrieke jongeman op zoek naar meer.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 47320

Voorgaande reizen:

15 September 2009 - 17 Juni 2010

Jelle's Journey of Self Discovery

Landen bezocht: