Bijna Zover - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jelle Barkema - WaarBenJij.nu Bijna Zover - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jelle Barkema - WaarBenJij.nu

Bijna Zover

Door: Le Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

07 September 2009 | Nederland, Tilburg

Geachte trouwe lezers,

Het is bijna zover, mijn vertrek is aanstaande! Nog acht dagen en dan vertrek ik via Minneapolis naar 'De Parel van het Noord-Westen' zijnde Portland! Mooie reis van 14 uur... maar ja ach, dan heb je ook wat. Ik heb net bericht gekregen dat ik de eerste weken nog met 5 anderen op een kamer slaap, daarna krijg ik pas mijn officiële kamer...Ik heb mijn toekomstige roommates ff opgezochte en ze lijken wel redelijk...voor zover je dat kunt zien op een foto... Maar goed ik kan in ieder geval niet wachten om te vertrekken! Ik hoop dat jullie mijn avonturen blijven lezen (nou ja blijven, voor zover dat al het geval was dan he)

Hartelijke Groet,

Jelle

• 07 September 2009 - 16:54

Willemien:

Waar blijft de foto??

• 11 September 2009 - 17:18

Janita:

superleuk, Jelle,
    veel succes met de voorbereidingen!!
    dikke knuffel,
    janita

• 14 September 2009 - 16:40

Janita:

hallo grote neef,
    blijf je nog een beetje bij met je weblog...??
    :-)
    nou ja, in ieder geval een hele goeie reis!!!!!
    zijn benieuwd naar je verhalen!!!
    succes!

• 14 September 2009 - 20:27

Marjolein:

Hele goede reis stoere neef! Hopelijk horen we snel hoe leuk he daar is.
    Liefs Marjolein

• 15 September 2009 - 18:15

Eveline:

nou nou nou hoe is het allemaal gegaan? jammer dat de log niet hebt bijgewerkt...een bijdehandje als jij doet dat toch wel in het vliegtuig :-) he Jelle een supergoede tijd daar!