Welkom - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jelle Barkema - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jelle Barkema - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jelle

19 Augustus 2009 | Nederland, Tilburg

Geachte bezoekers van mijn nu al indrukwekkende weblog,

Ik zal jullie het komende jaar vermaken met talloze interessante anekdotes, prikkelige quotes en spannende avonturen. Ik vertrek namelijk de vijftiende naar het immer bruisende Portland, Oregon, nou eigenlijk is het Eugene, Oregon, maar het is vlakbij 'de grote stad' Portland. Ik verblijf daar op campus met ongeveer 19.999 andere studenten dus het wordt een absoluut feest. In ieder geval, hier kun je dus lezen over het reilen en zeilen van Jelle G. Barkema in the States... Veel Plezier!

  • 24 Augustus 2009 - 19:01

    Eveline:

    ontroerend!

  • 27 Augustus 2009 - 17:06

    Willemien:

    Nog wel even een goede foto van jezelf plaatsen in dat hokje. Dan weet ik ook waarom ik in snikken uitbarst als ik je verslagen ga lezen!

  • 03 September 2009 - 14:22

    Arne:

    ik vond dat ik als naaste familie ook maar eens een berichtje achter moest laten

  • 03 September 2009 - 19:25

    Eveline:

    zegguh is het niet tijd voor een voorbereidingsupdate Jelle G Barkema? je moet je (potentiele) lezers natuurlijk wel teasen and triggeren...anders ben je ons al kwijt voordat je vertrekt :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Jelle's Journey of Self Discovery

Recente Reisverslagen:

27 April 2010

Lang geleden

07 Maart 2010

Ach

04 Februari 2010

Same old, same old

13 Januari 2010

whatup!?

23 December 2009

Weer wat verder
Jelle

Eigenwijze, excentrieke jongeman op zoek naar meer.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 47320

Voorgaande reizen:

15 September 2009 - 17 Juni 2010

Jelle's Journey of Self Discovery

Landen bezocht: