Welkom - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jelle Barkema - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jelle Barkema - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jelle

19 Augustus 2009 | Nederland, Tilburg

Geachte bezoekers van mijn nu al indrukwekkende weblog,

Ik zal jullie het komende jaar vermaken met talloze interessante anekdotes, prikkelige quotes en spannende avonturen. Ik vertrek namelijk de vijftiende naar het immer bruisende Portland, Oregon, nou eigenlijk is het Eugene, Oregon, maar het is vlakbij 'de grote stad' Portland. Ik verblijf daar op campus met ongeveer 19.999 andere studenten dus het wordt een absoluut feest. In ieder geval, hier kun je dus lezen over het reilen en zeilen van Jelle G. Barkema in the States... Veel Plezier!

• 24 Augustus 2009 - 19:01

Eveline:

ontroerend!

• 27 Augustus 2009 - 17:06

Willemien:

Nog wel even een goede foto van jezelf plaatsen in dat hokje. Dan weet ik ook waarom ik in snikken uitbarst als ik je verslagen ga lezen!

• 03 September 2009 - 14:22

Arne:

ik vond dat ik als naaste familie ook maar eens een berichtje achter moest laten

• 03 September 2009 - 19:25

Eveline:

zegguh is het niet tijd voor een voorbereidingsupdate Jelle G Barkema? je moet je (potentiele) lezers natuurlijk wel teasen and triggeren...anders ben je ons al kwijt voordat je vertrekt :-)